11:21

Nesi momentu
nel que mos facemos otres,
cuando dexes el ñeru
con ansies de caparina
y na holanda muer la piel
d’una mazana,
entós, criatura de silenciu,
yá ta eclosionando
sobre l’alfombra
un bostezu de brazos músicos,
piyama gris
y espalda de canela.

 

14:33

Entro na cocina
con fame de tierra,
pero cuchiellos
vitrocerámiques
azulexos.
Esperanza pequeña
tovía:
unes uves verriondes,
lleche que ye niebla
y los tos pies descalzos.

 

19:04

Hola, neña
rizos pegañosos pela cara
como les bruxes nes fogueres
sorrisa amplísima
superglú nos caniles
los güeyos como dos duralex
(redondos,
inyectaos en mantega
y siempre con un frixuelín
cara al públicu)
¿Traes fame?
la bata yera de seda’l Xapón
pintárala Kandinski
nel economatu
les madreñes con plumes a torcer
y nun volaben más p’allá
de la figal
Entra, ne, que ta xelando
arroyába-y la sangre pela navaya p’abaxo
(l’esmalte encarnao de la farándula)
los calcetos taben siendo procesaos en L’Haya
por crímenes contra la humanidá
les uñes recién perfumaes
nun llavaderu carbón
la madre de Hildegart
ficiera dalgo mui gordo
Díxome to ma que te diera la cena
espetóme mio güela col alma arremellá
de tener raxao-y el pescuezu
a una pita.

 

00:48

L’avant-garde vio costra poética
sobre les tos costielles.
Pero yo soi probe.
El to pechu ye una cama nel horru
pa cuando llueven
nardos azules y cobertores
pela tierra semada de les clavícules.

 

04:19

Tarrécelo too
salvo’l sudor sele d’una frente.
A qué se cayó l’home.